Fangstrapportering

Ofte stilte spørsmål om fangstrapportering

Skrevet av

Inatur Norge

Q: Jeg har levert fangstrapport, men har ikke fått kvittering/bekreftelse på levering.

A: Det sendes ingen mail. Det kommer kun opp en kvitteringsmelding på skjerm i det du lagrer rapporten.

Q: Finnes det en oversikt over rapporter jeg har levert?

A: Som innlogget bruker vil du finne oversikt over leverte og utestående rapporter for jakt under valget «Fangstrapporter» gitt at du logger deg inn med samme e-postadresse som det du har oppgitt på jaktkortet.


Q: Jeg har levert alle fangstrapporter, men får fortsatt purring på mail.

A: For alle jaktkort med aktivering sendes det ut purring 3 dager etter endt aktiveringsperiode. 

Deretter sendes det ut en påminnelse 7 dager etter 1. påminnelse.

Går det 10 dager uten at det er levert fangstrapport, vil du ikke få aktivert nye dager før rapport er levert. 

 

Q: Jeg klikker på «Rapportere fangst» på inatur.no, men får feilmelding når jeg skal legge inn rapporten?

A: For å få frem skjemaet for fangstrapportering må du oppgi kortnummeret som du finner på det tilsendte jakt-/fiskekortet ditt. Legger du inn ordrenummer eller jegernummer får du feilmelding.

Ta kontakt med oss

Fant du ikke det du leter etter? Fyll ut skjemaet så hjelper vi deg gjerne!