Inatur FAQ

Passord

Skrevet av Inatur Norge | 04.03.21 20:06

 

Q: Jeg har klikket på endre passord, men mottar ikke mail med link for å lage nytt.
1. Sjekk søppelpost.
2. Hvis du heller ikke der har mottatt e-post fra Inatur, er din e-post sannsynligvis ikke registrert som bruker. Klikk på Registrer deg her.
3. Hvis du får beskjed om at e-posten allerede er i bruk, kontakt Inatur på post@inatur.no eller via skjemaet under.

 

Q: Hvordan endrer jeg e-post på brukerprofilen?
A: Logg på med gammel bruker-id. Gå til «Min side» for å endre e-post.

 

Q: Jeg har glemt passordet på gammel bruker-id og har ikke lenger tilgang til e-posten Hvordan får jeg tilsendt passordlenke?
A: Kontakt Inatur på post@inatur.no eller 74213090.

 

Q: Jeg får beskjed om at e-post allerede er i bruk?
A: Velg logg inn og be om å få tilsendt passordlenke.