Trøbbel med innlogg

Glemt passord? 

Skrevet av

Inatur Norge

Jeg har klikket på endre passord, men mottar ikke mail med link for å lage nytt.

  1. Sjekk søppelpost

  2. Hvis du heller ikke der har mottatt e-post fra Inatur, er det mest sannsynlig ikke registert en brukerprofil på din mailadresse. Klikk da på: Registrer deg her

  3. Hvis du får beskjed om at e-posten allerede er i bruk, kontakt oss via skjema under eller post@inatur.no

  4. Får du beskjed om at mailadressen "ikke er gyldig", sjekk at mailadressen er skrevet riktig. For eksempel uten mellomrom foran eller bak mailadressen, eller punktum etter adressen.

  5. Dersom du har handlet på Inatur.no tidligere, uten å ha opprettet kundekonto, kan du trykke Registrer deg her, og lage en konto med nytt passord. Da får du tilgang til alt du har handlet tidligere, med den mailadressen.

Passord

 

 

 

 

 

 

 

 

Ta kontakt med oss

Fant du ikke det du leter etter? Fyll ut skjemaet så hjelper vi deg gjerne!

Kundehenvendelser også på telefon 74 21 30 90 (mandag til fredag 08:00 - 16:00).

Relaterte artikler

Se alle artiklene
Avbestilling Hvordan avbestiller jeg?

Om avbestilling, refusjon og endring av hytte, fiskekort og jaktkort …

Generelt Vil du kontakte oss?

Tlf: 74 21 30 90. 08:00 - 16:00 alle hverdager eller post@inatur.no