Forbedret kundeservice
Vi vet hvor viktig det er med god kundeservice og utvikler stadig måten vi hjelper både fiskere og elveeiere. I år har vi flere heltidsansatte som jobber med kundeservice en tidligere. Vi hjelper på telefon eller mail, alle hverdager fra kl 08:00 tll 16:00. I tillegg har vi utviklet egne hjelpesider som gir svar på de vanligste spørsmål, også utenom åpningstidene.
Nylanserte hjelpesider!
Her kan du som tilbyder og fiskere som besøker elven din, få svar på spørsmål også utenom våre åpningstider.
Hjelpesenter for fiskere
Her kan fiskere finne svar på spørsmål om fiskekort, innlogging, troubleshooting og annet de lurer på.
Hjelpesenter - for tilbydere/elveeiere
Her finner dere som tilbydere på inatur.no, svar på de mest vanlige spørsmålene. Dersom dere trenger hjelp utenom åpningstidene våre. Sjekk ut hjelpesenteret her:
Klar for ny sesong?
Trenger dere hjelp for å komme igang med salget for årets sesong? Ta kontakt med oss så hjelper vi dere med smått og stort.
• Gudmund Nygaard, 938 66 717, gudmund.nygaard@inatur.no
• Alf Helge Tønnessen, 916 61 891, aht@inatur.no
PS. Vi kutter prisen i 2022
Vi forenkler! Fra januar 2022 er det ikke lenger noen faste kostnader eller abonnementspris for å selge laksefiske på Inatur.no.
Les mer om hva Inatur.no tilbyr norske lakseelver.