Hvordan avbestiller jeg?

Om avbestilling, refusjon og endring av hytte, fiskekort og jaktkort …

Skrevet av

Inatur Norge

Om avbestilling, refusjon og endring av kjøp

Avbestille eller endre en hyttebooking

Kontakt utleier, dvs hytteeier. (Inatur er ikke utleiere, vi formidler) Kontaktinfo finner du på kvitteringen din eller på siden der du bestilte. Utleier refunderer direkte til deg etter de avbestillingsreglene som er satt.

Avbestille et fiskekort

I henhold til Angrerettloven §22 er det ikke angrerett på tidsbestemte kjøp, slik som et fiskekort er. Noen tilbydere refunderer allikevel beløpet helt eller delvis. Kontakt tilbyder direkte. Kontaktinfo finner du på kvitteringen din.

Avbestille et jaktkort

I henhold til Angrerettloven §22 er det ikke angrerett på tidsbestemte kjøp, slik som et jaktkort er. Noen tilbydere refunderer allikevel beløpet helt eller delvis. Kontakt tilbyder direkte. Kontaktinfo finner du på kvitteringen din.

Overdra fiskekortet til en annen person

Et fiskekort er personlig og kan ikke overdras. For spørsmål om eventuell sletting og refusjon, kontakt tilbyder. Kontaktinfo finner du på kvitteringen din.

Overdra jaktkortet til en annen person

Et jaktkort er personlig og kan ikke overdras. For spørsmål om eventuell sletting og refusjon, kontakt tilbyder.

 

Refundere, avbestille, overdra

Ta kontakt med oss

Fant du ikke det du leter etter? Fyll ut skjemaet så hjelper vi deg gjerne!

Kundehenvendelser også på telefon 74 21 30 90 (mandag til fredag 08:00 - 16:00).

Relaterte artikler

Se alle artiklene
Generelt Vil du kontakte oss?

Tlf: 74 21 30 90. 08:00 - 16:00 alle hverdager eller post@inatur.no

Passord Trøbbel med innlogg

Glemt passord?