Jeg får feil på mitt Visa/Mastercard. Er det andre måter å betale på?

Ofte stilte spørsmål

Skrevet av

Inatur Norge

Jeg får feil på mitt Visa/Mastercard. Er det andre måter å handle på?

Svar: I betalingsbildet kan du velge fakturabetaling fra AfterPay. Dette kan benyttes når du betaler via desktop, men ikke på mobil. Kjøpet ditt er gyldig når du har mottatt bekreftelse fra Inatur. I tillegg mottar du faktura fra AfterPay på e-post. Fakturaen må betales innen betalingsfristen for å unngå purringer/inkasso.

Svar: Jeg har mottatt inkassovarsel fra AfterPay. Hva er det?

A: Se svaret over

Ta kontakt med oss

Fant du ikke det du leter etter? Fyll ut skjemaet så hjelper vi deg gjerne!

Kundehenvendelser også på telefon 74 21 30 90 (mandag til fredag 08:00 - 16:00).

Relaterte artikler

Se alle artiklene
Generelt Har dere gavekort?

Om gavekort

Generelt Problem med bestilling av hyttedøgn

Ofte stilte spørsmål

Generelt Kan jeg angre kjøp?

Angrefrist på jakt- og fiskekort?