Problem med bestilling av hyttedøgn

Ofte stilte spørsmål

Skrevet av

Inatur Norge

Q: Jeg prøvde å bestille hyttedøgn, men gikk ut igjen før kjøpet var fullført. Nå er datoene sperret for booking.

A: Det er din egen reservasjon som ligger der. Den slettes automatisk etter 15 min slik at du kan prøve igjen.

Q: Hvor langt frem i tid kan jeg booke hyttedøgn?

A: Generelt er hyttekalender til en hver tid åpen for booking inneværende år og hele neste kalenderår. Påfølgende år åpner for booking 1. januar kl. 0900.

Merk at dette kan avvike. Hyttetilbyder har selv anledning å stenge og åpne bookingkalender uavhengig av det nevnte. 

Ta kontakt med oss

Fant du ikke det du leter etter? Fyll ut skjemaet så hjelper vi deg gjerne!

Relaterte artikler

Se alle artiklene
Generelt Har dere gavekort?

Om gavekort

Generelt Kan jeg angre kjøp?

Angrefrist på jakt- og fiskekort?